Om mig
- mine kompetencer og værdier
Et udsnit af hvad min typiske uge indeholder
21 kopper kaffe
Jeg er meget glad for kaffe - som nydelse og overlevelse - og har en forkærlighed for varm kaffe.
13 #momjokes
Jeg synes selv, at jeg er meget sjov og øver noget af mit bedste materiale på min femårige.
1 glemt semikolon
Der skal kun ét til for at hele sitet går i sort, men jeg skal nok finde dig. Efter en god omgang banden på minimum tre sprog, forstås.
42 Insta-check
Jeg prøvede at lave en digital detox og leve uden Instagram en overgang. Det var to grå uger...
OK, dage.
Velkommen til!
Mit navn er Jenny Johannessen.
Jeg er uddannet multimediedesigner fra UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole i Odense.
Jeg er interesseret i frontend webudvikling og arbejder med HTML, CSS og JavaScript med at skabe responsive og dynamiske hjemmesider.
Derudover har jeg et flair for at skabe intuitive brugergrænseflader for mine klienter.
Måske står I lige nu og mangler mig på holdet?
Værdier og personlighed
Med mig får I en praktisk idealist på holdet.
Jeg sætter brugervenlighed og funktionalitet i front - både bagved i koden og foran på brugergrænsefladen. Det er min drøm at arbejde med projekter, der tager udgangspunkt i relle brugerbehov. Det betyder meget for mit drive at udvikle løsninger, der skaber værdi for den enkelte bruger og samfundet i sin helhed.
Min stædige natur gør, at jeg ikke giver op så let, når jeg står over for en udfordring.
For mit vedkommende har jeg opnået den største udvikling, når jeg finder løsningen på egen hånd, men jeg er ikke bange for at bede om hjælp i den proces.
Vælger I mig til, så får I en kreativ ildsjæl, der elsker at udforme idéer på post-its, og sørger for at følge op på dem. Min yndlingsmorgenaktivitet - foruden kaffe - er at skrive lister og dagsordener.
Jeg har desuden en kanditatgrad i litteraturvidenskab, og de analytiske redskaber bruger jeg meget i mit virke. Fx til at analysere problemstillinger, formulere og finjustere koncepter, skabe indsigter om slutbrugeren ud fra interviews og tests og ikke mindst at hjælpe andre med at finde ind til kernen af et budskab.